Monday, July 23, 2007

Silvias Geschenk

Heute hat meine Schwester Geburtstag. Eigentlich hat sie gesagt, dass sie keinen Platz für eine solche Magnetpinnwand hätte, aber meine Mama sagte gestern, dass das nicht stimmt. Zum Glück hatte ich die Materialien bereits hier zu Hause. Also habe ich noch ganz schnell die Pinnwand dekoriert und ihr heute geschenkt. Und siehe da- Sie hat sich doch gefreut! Jetzt bin ich dabei, die Workshops für Spanien vorzubereiten. Das Material kam zeitgleich mit dem neuesten Hrry Potter Buch am Samstag hier an. Der erste WS ist geplant. Eine Art Shadowbox mit Papier von American Crafts. Jetzt fehlen noch der Karten-WS und das Mini-Album in der Box.
Today is my sister's birthday. I had planned to make her a magnetic board, but she said she will not have room for it. Now yesterday my mom told me to go ahead and make it, because she's seen the perfect spot for it in my sister's kitchen. So I hurridly started work. And this is the result. Took 90 minutes. And she liked it! Now I'm busy preparing the 3 workshops I'll teach in Spain on August 11th and 12th. I got all the supplies on Saturday (at the same time as the new Harry Potter novel...) Today I finished the 1st of those workshops. It will be a shadow box decorated with American Crafts papers. Next one on my list is the cardmaking workshop. I'll have to create 10 cards. And the last one is an accordeon album in a box. Both decorated with Sceinic Route papers.

1 comment:

Latharia said...

Oh, very clever, Ramona! Looks great!!!