Saturday, August 18, 2007

Erinnert Ihr Euch?

Vor einiger Zeit habe ich dieses superschnelle LO vorgestellt. Es war, das hatte ich damals 'vergessen' zu erwähnen, für einen Wettbewerb, an dem ich sozusagen in allerletzter Minute teilgenommen habe. Und nun ist aus dem digitalen Layout das geworden:
Die Tasche kam, während ich im Urlaub war, aus Amerika eingeflogen. Als vor einiger Zeit die Email kam, in der man mir mitteilte, dass ich gewonnen hätte, konnte ich es gar nicht glauben! Schließlich war die Teilnahme wirklich eine Kurzschlusshandlung...
Falls Ihr Interesse habt: www.snaptotes.com

A while ago I posted this LO. What I 'forgot' to mention was, that I made it for a contest at www.snaptotes.com and it was a very quick and last-minute thing to do for me. So you can imagine my suprise when I got the email telling me, I actually won!
Oh, and I am sorry I forgot to add the English version to my last posts. If you still want to know, what is in the photos: my children havin fun in the water, the Holy Grail in the Cathedral of Valencia, my scrapbooking class in Javea where I taught 3 workshops for 1worldscrap while I was in Spain, and my dad with my children at the Museo de Turron (turrons are traditional Spanish sweets made basically of almonds, egg and sugar)

1 comment:

Sister said...

Die Taschen sind ja witzig.... aber ganz schön teuer :)