Sunday, September 09, 2007

Patchwork

Heute hatte ich mir mal einen Scrapbooking-freien Tag gegönnt. Stattdessen habe ich gestickt (geheim, weil für jemanden als Geschenk!) und gepatchworked. Der nächste Abschnitt für meine Decke, die ich mir als Bastelpackung aus Amerika mitgebracht habe, ist fertig. Vielleicht klappt es mit der Fertigstellung ja noch bis Weihnachten... No scrapbooking today. Instead I spent the day stitching and sewing. Can't show the stitching (secret!) as it will be a present for a friend, but here is the next square for the quilt I bought as a kit at JoAnn's in January. Maybe I'll even get it done in time for Christmas...

2 comments:

Mª Engracia said...

I love patchwork!!! Your block is perfect!! Good election of the colors

Latharia said...

I hope you get it done in time for the holidays -- looks wonderful!