Wednesday, December 19, 2007

Einladungen

Eigentlich sollte ich ja lieber die Weihnachtskarten verschicken, aber ich musste einfach zwischendurch mal ein bisschen basteln. Clara hat Anfang Januar Geburtstag und verteilt ihre Einladungen immer am letzten Schultag vor Weihnachten. Die mussten also schnell gebastelt werden. Die Geburtstagsfeier steht immer unter einem Motto. Nicht schwer zu erraten, was es in diesem Fall ist, oder?

Ausserdem habe ich einen Stapel Schulanfangsfotos verarbeitet. Das Papier ist alles von American Crafts und ich bin jedes Mal wieder auf's neue begeistert, wie toll dieses Papier ist. Da kann ich mich auch immer gar nicht zu durchringen, viele Embellishments drauf zu verteilen... Das Album ist von WeAreMemoryKeepers.





The 1st photo shows the invitations I made for Clara's birthday party. It is always a themed party. This time it will be all Russian. And the other pictures show the mini album I made about Georg's first day of scholl. That is always a big event here in Germany!

2 comments:

Gail (basketballmom) said...

I love the birthday invitations! What a great idea!
Georg's album is wonderful!

Hi! I'm Michelle said...

Clara's invitations are fantastic! You are truly the most talented woman I know! Clara is very lucky to have you for her mom. You give the best parties!!

Georg is getting so big! Your album is beautiful. What a wonderful way to capture the entire celebration of beginning school! What a wonderful custom! Looks like a really fun day!