Thursday, June 19, 2008

Wieder 2 neue Karten

Hier könnt Ihr wieder mitverfolgen, wie fleißig ich bin...
Diese 2 Karten sind (jeweils 9x) in die große Kiste für den Bauernmarkt gewandert. Ich habe auch noch etwas gestickt. Ein Lätzchen für ein neues Baby, aber da ich es noch nicht an die Eltern des Kindes weitergeleitet habe und der (nicht ganz so alltägliche) Name des Kindes mitten drauf steht, kann ich es noch nicht zeigen, sonst ist es mit der Überraschung Essig...

Something to show you how incredibly efficient I am ....lol... Here are two more cards that went in the box with all the cards I want to sell at the farmer's market in October. 9 each of course...
I also stitched a little something for a new baby, but I can't show it yet, as I still need to give it to the parents. The (not so usual) name of the child is stitched right across it, and if I'd show it to you, it would spoil the suprise, because the mom might read this.

No comments: