Friday, August 08, 2008

Gebucht

Mein Papa hat heute den Urlaub für nächstes Jahr gebucht. Nicht nur für sich und meinem Mama, sondern auch für Clara, Georg und mich. Jetzt muss ich gelegentlich mal einen Reisepass für Georg besorgen und mich vorsichtshalber gegen Hepatitis impfen lassen (Wollte ich schon längst machen, aber nun habe ich wenigstens einen richtigen Grund). Denn das Reiseziel ist:


The vacation for next year is all set. My dad booked the flights and the hotel today. Not just for himself and my mom, but also for Clara. Georg and me. Now I only need to get a passport for Georg and Hepatitis shots for me (just in case, and I really wanted to get them a while ago, but now I really have a reason). Because the destination will be:







das Kata Beach Resort in Phuket, Thailand

Wann es losgeht, könnt Ihr am Countdown-Zähler ganz oben sehen.

You can see, when we will take off at the top of the blog, I just added a countdown clock.

No comments: