Sunday, August 09, 2009

Geheime Schwesternschaft

Ich nehme gerade an einer Aktion teil, die 'Secret Sisters' heißt. Organisiert wird sie von einem Mitglied eines Kreuzstichforums in Amerika. Nachdem mir meine geheime Schwester schon 2 Stränge des wundervollsten Seidengarns in einer 'Begrüßungskarte' geschickt hatte, kam vorgestern eine neue Lieferung. Diesmal wurde ich mit 2 Stickvorlagen, Leinenstoff und weiteren 15(!) Stängen Stickgarn aus reiner Seide verwöhnt. Wer auch immer meine geheime Schwester ist, sie meint es sehr gut mit mir. Ich hoffe, dass sich die Empfängerin meiner Päckchen auch so freut, wie ich.

I'm taking part in a secret sister exchange that is organized by a cross stitching message board. It is so muh fun. You never know who it will be and you find lots of friends and get the most amazing things. Like me- I got this package the other day. In it were 2 cross stitch charts, linen fabric and silk floss (15 skeins!) Wow! I have to wait till it is winter to stitch with the silks. They are so incredibly soft and my hands are so rough right now because of all the work on the field and in the garden. But in Winter, my hands will be soft and I can handle the silks without them getting caught on my hands.

No comments: